.

2010. november 25., csütörtök

Közérdekű közlemény

Sziasztok!

Sokáig halogattam a dolgot, de muszáj vagyok belátni, hogy bármennyire is szeretném folytatni a Live Free blogomon a történetet, jelenleg sajnos nincs elég időm az írásra. Kénytelen voltam hát rangsorolni a dolgaimat, és felállítani egy sorrendet, amelyben az írásnak nem jutott már hely. Mivel nem szoktam semmit félbehagyni, ezért szeretném majd befejezni a sztorit, de nem tudok időpontot mondani mikor lesz folytatás, ne haragudjatok! Köszönöm a megértést, és az eddigi támogatást.:)


3 megjegyzés:

  1. Remélem, később lesz lehetőséged és időd a befejezésére. Kár lenne, ha félbemaradna. Egyrészt, mert nagyon jól írsz, másrészt, mert a megvalósított ötleteid is nagyon jók. Kár lenne, ha az írást, úgy egészében, abbahagynád. :( Üdv, és sok sikert a többi elfoglaltságodhoz: Lilyana

    VálaszTörlés
  2. Szia Lilyana!
    Először is nagyon szépen köszönöm a kedves, elismerő szavakat, tényleg jól esik. Ilyenkor mindig elszégyellem magam, mert úgy érzem cserben hagytam az olvasóimat, de az igazság az, hogy ha igényesen szeretnél megírni valamit - mint azt Te is tudod -, az rengeteg idődet emészti fel, és jelenleg muszáj helytállnom a való életben is. Ne haragudjatok!:$

    VálaszTörlés
  3. nem lenne kedved átadni a blogvezetést?
    én szivesen folytatnám amíg te nem érsz rá aztán pedig visszavehetnéd ha ráérsz :) gondolkodj rajta és megdumáljuk ha felveszel facebookon (Kicsi Hugi) imádom a történetedet puszillak: Petra

    VálaszTörlés