.

2010. augusztus 13., péntek

10. fejezet

Most, hogy Taylor elment, az egész forgatás értelmetlenné vált, így komolyan fontolgattam távolmaradásomat, végül ebéd után mégis autóba ültem. Mire odaértem, már javában zajlott a munka, ezúttal vámpíros jeleneteket vettek, így a farkasok kis csapata az edzőteremben múlatta az időt. Mivel Kris és Rob épp a kamerák előtt álltak, meglehetősen szerencsétlenül tébláboltam a színészek között, hiszen Alexszel való sajátságos kapcsolatom miatt értelemszerűen a többiek is kerültek. Különös helyzet volt ez számomra, merőben más, mint amihez eddig szoktam, mivel otthon, a jól megszokott világomban elképzelhetetlen lett volna ez a kirekesztettség, amit ebben a percben éreztem. Alex végezve az erősítő gyakorlatokkal a hifi berendezéshez sétált, és betett egy cd-t, azután elképesztő koreográfiával, mintegy önmagát szórakoztatva táncolni kezdett. Érdekes volt látni a capoeira elemeit a break sajátságos mozdulataival ötvözve, de minél tovább figyeltem, annál jobban tetszett ez az egyedi stílus. Egy hirtelen ötlettel végül odasétáltam, s immár közvetlen közelről karba tett kezekkel, lazán nekidőlve a falnak figyeltem a férfi mozgását. Az utolsó lépéseket követően száját gúnyos félmosolyra húzva, önelégülten bámult bele egyenesen a szemembe.

- Tetszik a stílusod – vetettem oda, figyelmen kívül hagyva kihívó viselkedését. – Megtaníthatnál néhány könnyebben elsajátítható mozdulatra.

- Megint miben sántikálsz? – húzta össze résnyire a szemét.

- Semmiben, csak gondoltam eláshatnánk a csatabárdot, de ha nem, hát nem – rándítottam a vállamon, azután ellökve magam a faltól, ott hagytam.

A terem másik végében üres volt az a tatamikkal leterített terület, amin nem sokkal ideérkezésem után a harcmozdulatokat gyakoroltam, ezért az öltözőben felhúzva a kapott trikót és sortot a szőnyegre álltam, hogy elfoglaljam magam. Rövid bemelegítést követően végeztem néhány egyszerűbb tornagyakorlatot, azután nekifutásból a szaltókat is felelevenítettem. Kis idő múlva megrohantak ez emlékek, így bár zene nem állt a rendelkezésemre, jól begyakorolt mozdulatokkal hajtottam végre azt az akrobatikus elemekkel teletűzdelt sorozatot, mellyel a VB aranyamat nyertem. A záró elem után spárgába helyezkedtem, hogy fejemet lehajtva elrejtsem homályossá vált tekintetem a férfi elől, aki közelről figyelte a gyakorlatot. Ez a VB volt az utolsó nagyobb versenyem anyám halála előtt, melyet akkor még egészségesnek tűnő, kipirult arcbőrrel izgult végig a tribünön.

- Úgy látom, te is otthonosan mozogsz a szaltók és kézenállások világában – szólt oda Alex elismerően, majd kihívóan hozzáfűzte – Ráadásul jó laza vagy, ez nem csak a szőnyegen előnyös tulajdonság.

Kétértelmű megjegyzését figyelmen kívül hagyva szótlanul álltam fel, hogy elfordulva tőle magára hagyjam, de hozzám lépve megragadta a karomat.

- Akkor elszívjuk azt a békepipát? – somolygott rám az orra alatt, mire meglepetten bólintottam. – Gyere, mutatok néhány trükköt – mondta engedékenyen, azután odakiáltott Kiowának, hogy tegye be az előbb hallgatott cd-t.

Rövidesen már jókedvűen nevetgéltünk egy-egy bénábban sikerült mutatványon, amit Alexet próbálva utánozni, végül teljesen másképp oldottam meg. A közös időtöltés végére el kellett ismernem, hogy félreismertem a fickót, akit immár egészen jó fejnek tartottam.

- Azt hiszem, bírlak – vigyorogtam rá. – Kösz a trükköket, ez jól esett.

- Hm… könnyű téged kielégíteni – provokált ismét a szokásos stílusában, mire válaszul csak a fejemet ingattam.

- Azt hiszed, kemény vagy? – vetettem oda mégis, nem bírva a bennem lakozó kisördöggel.

- Mi az, hogy! Minden szempontból az vagyok – kacsintott rám, de erre már csak legyintettem.

Taylorról továbbra sem volt semmi hír, pedig félretéve büszkeségemet, mielőtt visszaindultam a hotelbe rákérdeztem Kristől tud-e róla valamit, de csak a fejét rázta. Kit érdekel? Egyáltalán mi a fenét izgatom magam rajta, hiszen még arra sem vette a fáradtságot, hogy elköszönjön. Vontam meg végül a vállam, háttérbe szorítva hiányérzetem.


~¤~


Másnap még mindig vámpíros harcjeleneteket forgattak, amiben a farkasok csak CGI alakban szerepeltek, így Alex barátságosan üdvözölve ismét gyakorolni invitált. Örömmel fogadtam el, mivel előző alkalommal is sikerült elterelnie a gondolataimat Taylorról, ezért hamarosan sokkal jobb kedvem lett. A kellemes időtöltés végére már egészen jól ment néhány bonyolultabb tánclépés is, így elismerően dicsért meg, majd némi töprengést követően szokatlan ötlettel állt elő.

- Nincs kedved kipróbálni élesben? – értetlen arckifejezésemet látva magyarázni kezdett. – Este sörözünk a srácokkal, és ha gondolod, velünk tarthatnál.

- Benne vagyok, de nincs tapizás! – egyeztem bele rövid gondolkodást követően, mire felröhögött.

- Hohohó! Ez a szabály akkor rád is vonatkozik, mert emlékeim szerint nem szokásod visszafogni magad – kacsintott rám gunyorosan. – Szóval maradj a saját térfeleden, kislány!

- Majd csörögj rám, hogy mikor és hol – löktem még oda nevetve, közben a fejemet ingatva tartottam az ebédlő felé.

- Sokkal jobb passzban vagy – jegyezte meg Kris a közös asztalnál ülve. – Ma sincs kedved egy közös lazuláshoz?

- Az a helyzet, hogy már elígérkeztem Alexnek, elmennek a srácokkal iszogatni, és engem is meghívott – feleltem az igazsághoz híven, mire a közelünkben ülő férfi a nevét meghallva felém kacsintott.

- Mióta vagytok ilyen jóban Alexszel? – húzta össze a szemöldökét Kristen, mosolygó arcomat fürkészve.

- Ugyan, Krisz, csak haverok vagyunk. Nem fogok kikezdeni egy nős pacákkal – igyekeztem lezárni a témát, de nem hagyta magát.

- Valóban? Pedig mintha nem is olyan régen már megtörtént volna – fúrta szúrós tekintetét az enyémbe. – Azt hittem, Taylorért vagy oda.

- Senkiért sem vagyok oda! – csattantam fel. – Különösen olyan fiúért nem, aki csak úgy, egyik pillanatról a másikra szó nélkül lelép!

Robert csodálkozó pillantásától kísérve álltam fel, s hagytam ott őket a parkoló felé tartva, miközben azon dúltam-fúltam, hogy milyen jogon tesz nekem Kristen szemrehányást, amiért egyszerűen csak szeretném kellemesen eltölteni azt a rövidke időt, ami még hátravan itt tartózkodásomból.

- Hey! – Ért utol Alex a kocsinál, mielőtt készültem beszállni. – Ha inkább Kristenékkel töltenéd az estét, nem gond.

- Nem akarom. Úgysem szólna másról, csak fűről és piáról egy szállodai szobában. Jól érzem magam veled, és táncolni szeretnék. Természetesen tapi mellőzve – vigyorogtam rá, mire ő is elnevette magát.

- Oké, akkor hívlak később – köszönt el, én pedig a kocsiba ülve indítottam.

Bár kedveltem Kristenéket, de egyre erősebb lett bennem az érzés, hogy valamit titkolnak Taylorral kapcsolatban, és ez különösen azért bosszantott, mert nagyon jól tudták, mennyire érzékenyen érintett a távozása. Alexszel kapcsolatos megjegyzéseit sem igazán értettem, hiszen nem tartoztam senkinek sem beszámolóval a magánéletemmel kapcsolatban, ráadásul a férfival ezúttal tényleg csak barátként közeledtünk egymáshoz. Céltalanul lófráltam a városban, miközben azon füstölögtem magamban, minek kellett egyáltalán idejönnöm, vagy ha már így alakult, legalább tartottam volna magam távol a színészektől, különösen egyiküktől. Gondolataimból a telefon csörgése rántott vissza, amiért ismét abban a reményben kotorásztam a táskámban, hogy Taylor keres, ám a kijelzőn Alex száma villogott.

- Szia, Alex – próbáltam vidám hangot megütni. – Mikor lesz a buli?

- Akkor nem gondoltad meg magad az estével kapcsolatban? – sóhajtott fel a telefon másik oldalán, mire immár őszinte mosolyra görbült az ajkam.

- Csak nem aggódtál, hogy partner nélkül maradsz? – húztam gonoszkodva, mire gúnyosan felnevetett.

- Nem, igazából azon aggódtam, mihez kezdek két lánnyal, ugyanis még egy partnerem akadt – Egy perc döbbent csend következett, mialatt szóhoz sem jutottam, végül Alex elégedett kuncogással hozzáfűzte – Csak vicceltem, kíváncsi voltam a reakcióra.

- Ó, hogy az a…! – szitkozódtam, de közben alig tudtam visszafojtani a nevetést. – Várj csak, Alex, ezt még megbánod!

- Hé, kislány, ne rémisztgess, mert máris telement a gatyám. És mivel Mrs. Meraz jelenleg otthon tartózkodik, neked kell majd helyette kimosnod a sportszeletes alsómat – vágott vissza, mire undorodó grimaszt vágtam.

- Gratulálok, Alex, ezzel végképp elvetted a kedvem attól, hogy valaha a nadrágodba nyúljak – dobtam vissza a labdát kuncogva.

- Ezek szerint a gatyámban szándékoztál turkálni? Nem úgy volt, hogy nincs tapi? – provokált még mindig a témán lovagolva.

- Akkor este – zártam le a kérdést a fejemet ingatva, és épp le akartam tenni a telefont, amikor közbevágott:

- Várj, érted megyek, oké?

- Nem lesz ebből baj? – kérdeztem, attól tartva, hogy egy szemfüles paparazzi esetleg kitalált történetet gyárt az elkattintott fotóhoz.

- Ugyan már, nem ismered a feleségem. Nem az a féltékeny típus, ráadásul oka sem lenne rá – győzködött tovább, így beadtam a derekam.


Mivel ezúttal nem randiról volt szó, csak egy estéről a barátokkal, gondolván a táncra is egy laza farmer, testhez simuló, vagány trikó összeállítás mellett döntöttem. A hajamat összefogva csak némi szempillaspirált és szájfényt kentem fel, majd mikor megszólalt a telefon, leszaladtam a kocsinál várakozó Alexhez, aki szintén lazára véve a figurát egy feltűnő mintás, ujjatlan pólóban feszített. A kis klubhoz érve üdvözöltük a srácokat, és bár némi aggodalommal észrevételeztem, hogy egyikük sem hozott magával lányt, összeszokott társaságuk engem is feltöltött, ezért hamarosan teljesen feloldódva vettem részt az ugratásokban. Néhány üveg sör után – mivel nem akartam kilógni a sorból, velük együtt én is Coronitát ittam – már tetőpontra hágott a hangulat, amikor Alex hozzám hajolva a fülembe súgta:

- Megmutatjuk a srácoknak, hogy kell táncolni?

Hevesen bólogatva álltam fel, és követtem a tánctér felé, ahol már hangosan dübörgött a hip-hop, s belekezdtünk a begyakorolt mozdulatokba. Alexszel néha-néha egymás felé villantottunk egy-egy mosolyt, jelezve mennyire élvezzük a közös koreográfiát, és rövidesen a klub vendégei körbeállva figyelték összeszokottnak látszó párosunkat. Amikor kifulladva végre abbahagytuk, néhányan közülük elismerően tapsolni kezdtek, mi pedig egymás derekát felszabadultan átkarolva sétáltunk vissza a srácokhoz a boxba.

- Alex, ha leszáll a csillagod, haknizhattok együtt Titával, hozhat egy kis aprót a konyhára – verte hátba Chaske, mire mindenki felnevetett.

- Mire az én csillagom leszáll, öreg, addigra már a vécére sem tudok majd egyedül kimenni – vágott vissza a férfi kacsintva.

Kis idő múlva kezdett elpilledni a társaság, ezért szedelőzködni kezdtünk. A kocsiba ülve Alex tétován nyúlt a kulcshoz, majd felém fordulva megkérdezte:

- Nincs kedved egy kicsit kettesben is beszélgetni? Tudok egy kellemes helyet, ahol elszívhatnánk azt a békepipa helyett békespanglit, és elmélkedhetnénk a világ dolgairól.

- Csak, ha nincs tapi! – pirítottam rá a mutatóujjammal figyelmeztetően.

- Isten őrizz! – emelte fel válaszul védekezőn a tenyerét.

Színpadiasan rémült arcát látva felkuncogtam, mire egy vicces grimaszt vágva végre indított. Egy elhagyatott útszakaszra kanyarodva hamarosan megálltunk, és kiszállva az autóból elbűvöltem meredtem a szemem elé táruló látványra. Az egész város a lábunk előtt hevert, kivilágított fényei varázslatos hangulatot árasztva tökéletes díszletet alkottak egy merengős beszélgetéshez. Miután letelepedtünk egy lapos sziklára, Alex rágyújtott a spanglira, azután hosszú ideig szótlanul bámultunk az alattunk elterülő pulzáló városra, közben egymásnak adogatva a cigit.

- Hol tanultál meg ilyen jól táncolni? – törtem meg végül a csendet.

- Gyerekkoromban capoeiraztam, majd később night clubokban táncoltam, azután jött a Native koreográfia. Nem voltam ám mindig híres, keményen megküzdöttem a sikerért – révedt a távolba elgondolkodva. – És te? Tornáztál? Szertorna, igaz?

- Látom, otthon vagy a sportokban – próbáltam kikerülni a kérdést, remélve, hogy nem mászik bele jobban, mire vette a lapot, és magáról kezdett el beszélni.

Fura volt őt ilyen komolynak látni, ennek ellenére – vagy épp ezért – határozottan közelebb éreztem magamhoz, mint eddig bármikor, így később én is elmeséltem néhány dolgot magamról: anyám halálát, a kettétört sportkarrierem, és apámmal való különös viszonyom.

- Akkor hát ezért ilyen provokatív a viselkedésed. Lázadsz – állapította meg a szemembe fúrva tekintetét.

- Nem, ez nem pusztán lázadás – ráztam meg a fejem. – Tudod, gyakran töprengek el azon, ha anyám előre tudja, mennyi ideje van hátra, akkor is mindent ugyanúgy csinált volna? Élni akarok, tapasztalatokat szerezni, anyámért, helyette is.

A kitárulkozástól megijedve végül szedelődzködni kezdtem, mire Alex kelletlenül felállt, hogy hazavigyen.

- Rég éreztem ilyen jól magam, ritkán van rá alkalmam, hogy őszintén beszélgessek valakivel – hajolt oda hozzám a kocsiból kiszállva, hogy egy puszit nyomjon az arcomra.

- Ugyanezt elmondhatom én is – mosolyogtam rá a gesztustól megilletődve, amikor vaku villogásának fénye vetült az arcunkra.

- Francba! – szitkozódott Alex – Menj most be, majd én elintézem – utasított határozottan, azután pókerarccal vigyorogva fordult a paparazzi felé, majd szállt be a kocsiba.


~¤~


Utolsó Vancouverben töltött napomon későn keltem, majd indultam el a megszokott útvonalon, végül a parkolóba érve a hosszúra nyúlt este után még mindig fáradtan szálltam ki a kocsiból, hogy sietős léptekkel igyekezzek a kávéautomatához egy kis koffeint magamba szívni. A javában ténykedő forgatócsoport közelébe érkezve azonban szemeim elkerekedtek a döbbenettől. Épp azt a csókos jelenetet forgatták, amikor Bella behúz egyet Jake-nek, és eltörik a csuklója. Bármennyire is próbáltam visszafogni magam, mikor megláttam a váratlanul felbukkant srácot, hullámokban tört rám az elkeseredett harag, amit a szó nélküli eltűnése miatt éreztem.

- Ez nagyon karcsú volt Kristen – léptem oda hozzájuk, amikor David leállította a forgatást, majd egy hatalmas lendülettel bemostam egyet Taylornak. – Így kell ezt csinálni!

- Megvesztél? – kiáltott rám az állkapcsát dörzsölgetve, miközben körülöttünk felharsant a röhögés. – Ezt most miért csináltad?

- Csak megköszöntem, amiért szóltál, hogy napokra lelépsz – feleltem gúnyosan, mielőtt sarkon fordulva ott akartam hagyni.

- Várj! – ragadta meg a karom. – Te mondtad, hogy csak barátok vagyunk, nem?

- Nem tudom, hogy a te barátaid milyenek, de az enyémek nem hagynak szó nélkül magamra – vetettem oda villámló szemekkel, azután kitépve karomat a szorításból, elrohantam. Azonban ha azt hittem feladja, hát tévedtem.

- Tita, mi ütött beléd? Mi volt ez az egész? Őszintén! – szorított a vállamnál fogva az ideiglenes épület falához, immár a figyelő tekintetektől takarásban.

- Én csak… - haraptam félbe a mondatot.

- Te csak mi? – faggatott kíméletlenül, a szembe nézve.

- Azt hittem, anélkül kell hazamennem, hogy egyáltalán elbúcsúzhatnék tőled – feleltem homályos tekintettel, miközben ajkaim a visszafojtott sírástól megremegtek.

- Nem tettem volna ilyet – súgta a fülembe zaklatott lelkiállapotomat látva immár szorosan magához ölelve, mire arcomat az övéhez simítva a nyakába kapaszkodtam.

Ajkammal puhán végigsimítva bőrén azt a helyet, ahol az imént megütöttem, az ő ajkai felé araszoltam, de mikor egymásra találtak, néhány másodpercnyi gyengeség után elfordította a fejét.

- Barátok vagyunk, nem? Ne szórakozz velem, Tita! – vetette oda élesen, de közben egész testében reszketett a visszafogott vágytól. – Mellesleg annyira nem hiányozhattam, ha jól tudom, remekül elszórakoztál az este Alexszel – szúrta még oda, azután kibontakozva az ölelésből, magamra hagyott.

12 megjegyzés:

  1. szia vaó ez nagyon jó lett ,hogy szokták mondani hogy még az ég is ellene van ,mindig csesz valamit az élet ,mert ugye mindig amikor az ember azt hiszi hogy minden oké akkor történik valami ,na legyen jó hétvégéd buliz sokat üdv böbe

    VálaszTörlés
  2. Szia Claire!
    Imádom ezt a történetedet is! Alex igazán jó fej volt, tetszettek a csipkelődések amikkel egymást bombázták, és a táncos rész is jóra sikeredett. Mint mindent amit te írsz imádom ezt is!:) Tay meg remélem kiderül merre járt, és az a pofon...huhh biztos fájhatott. Gondoltam, hogy felfogja hozni azt a fotót....már ha abból tudja...nah mindegy...siess a következővel, és jó hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Remek...Itt meg Alex bevágódik:)
    Tetszett:)Örülök, hogy a srácot megismerhettem egy új oldaláról.Ügyes vagy!
    Siess a frissel!
    Puszil
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  4. Jaj Claire :D nagyon jó lett a fejezet, de itt is bonyolódnak a dolgok! Alex és Tita között is valami különös kezdődött el :) Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz abból a fotóból... nem hiszem h azt is olyan jól venné fel Mrs Meraz! Bár ki tudja? Az viszont elszomorít, hogy Tita nemsokára hazaindul... :( ugyan, hogy fog folytatódni? nagyon kíváncsi vagyok. És ha már itt tartunk a kíváncsiságnál :D ugyan hova tűnhetett el Tay? Kris és Rob mit titkoltaK? nem tok rájönni ^^ :D van egy tippem, ami inkább csak álmodozás :) de talán az lesz az :D majd msn-en megbezséljük esetleg :D

    VálaszTörlés
  5. Szia Claire!
    Jó kis feji volt,remélem Taylorral megoldódik minden,bár nemsokára vissza kell mennie és elég kevés az idő rá...
    Úgyh nem hiszem,h addig sok minden változna,hiszen elég makacs mind a kettő.
    Viszont abban igazat adok Taylornak,h nem tudja most mi van,hiszen barátok aztán mégse,de azért látszik,h igazából Tita se tudja még mit is akar,amit teljes mértékben átérzek,hiszen nem sokára megy vissza és nem akar csak úgy egy viszonyt,ami lássuk be részéről nem lenne az ;)

    További jó 7végét.
    Már várom a kövit:)
    Puszi.
    Anikó

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Hogy mik nem történnek mostanában!?:D Alex és Tita jóban vannak...na de ilyet!:D Nagyon jó rész volt, igazán kitettél magadért!:D
    Alexel a dumák nagyon a topon vannak, tetszenek ezek a "kóstolgatások"!:D
    Ez a Tayloros rész is nagyon ott volt, bár tényleg elgondolkodtató, hogy mit tikolnak Kristenék.
    Bennem azért felmerült egy kérdés, hogy Taylor valami csodálatos magazinban látta Titáékat, vagy inkább Kristen nem tudta befogni a csuszalesőjét?
    Puszy:
    Niki

    VálaszTörlés
  7. Szia Böbe!
    No igen, Murphy törvénye itt is érvényesült.:) Örülök, hogy tetszett, és köszönöm szépen, megvolt!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Bee!
    Köszönöm szépen az elismerést, nagyon aranyos vagy!:) Nos igen, Alex ezúttal más oldaláról mutatkozott be, és ebből kifolyólag Tita is jobban megnyílt neki, így közelebb kerültek egymáshoz. A pofon talán egy kicsit sok volt, de végül is a körülmények tudatában egy nőnek ennyi elnézhető, hiszen valahol megérdemelte. Legalább tudja, hogy Tita kemény csaj, és nem lehet csak úgy szórakozni vele.:)
    Puszi, és bocsi, hogy csak most válaszolok!:$
    C.

    VálaszTörlés
  9. Szia GoOofy!
    Igen, ezen a blogon pedig az Alex/Paul rajongóknak szereztem most néhány remélhetőleg kellemes percet.:) Örülök, hogy tetszett, és reményeim szerint szerda este tudok frisselni.
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Szia Rolo!
    Bocs, hogy csak most válaszolok, de leléptem hétvégére. Mrs. Meraz szerintem Alex mellett jól képzett, egy szimpla pusziból nem hinném, hogy ügyet csinál, hiszen a fickó - mint azt fotók is igazolják - rendszeresen csókolgatja a rajongóit.:D Picit súgok: Tita hazaindulásával még nem fejeződik be a történet, további kalandokba bonyolódik majd, de hogy pontosan kivel, agy kikkel, majd később kiderül. Tay eltűnésével kapcsolatban ne számíts drámára, a következő részben majd felfedem milyen elgondolásból lépett le.;)
    Puszi, és az elméletedre kíváncsi vagyok!:D

    VálaszTörlés
  11. Szia Anikó!
    Való igaz, hogy az idő bizony szorít, azonban a történet nem fog Vancouverben véget érni.;)
    Teljes mértékben igazad van Taylorral kapcsolatban, hiszen joggal érezheti úgy, hogy a lány csak játszik vele, de igazából Ő sem teregette ki teljesen a kártyáit.
    Puszi, és örülök, hogy tetszett!:)
    Ui: bocs, hogy csak most válaszolok, és remélem, Neked is jól telt a hétvégéd!

    VálaszTörlés
  12. Szia Niki!
    Csak nem meglepődtél?:D Lehet, hogy tudat alatti bűntudat Paul miatt?:P Örülök, hogy tetszettek a csipkelődések, pedig mostanában nem voltam épp humorbonbon formában.:D A következő részben kiderül, mivel kapcsolatban titkolóztak Kristenék (ne gondolj túl nagy dologra), ahogy az is, Tay honnan tudta meg az Alexes "randit".
    Puszi:)

    VálaszTörlés