.

2010. szeptember 1., szerda

14. fejezet

Gyötrelmesen lassan telt a nap, a munkára koncentrálásra képtelenül mereven bámultam az íróasztalomon előttem heverő árajánlatot, amin már tegnap sem sikerült átrágnom magam. Elmémben egymásba érően kavarogtak a gondolatok, az elmúlt egy nap felemelő, s egyben mélybe taszító eseményei, melyek apró tűszúrásokkal kínozták szívemet. Már Vancouverben éreztem, hogy ebbe semmiképp sem szabad belemásznom, mégis hasztalan volt minden figyelmeztetés, engedtem az ösztönöknek. Hiába tudtam a kezdetektől, hogy ez a kapcsolat semmiképp nem működhet, aminek ezernyi oka volt, mindennek ellenére a fejemben sikoltozó hangot elnémítva ugrottam fejest a túl sekély vízbe. Ráadásul tettem mindezt egy műugró toronyból, s most betört koponyámmal csak reménykedhetek az újraélesztés sikerében. Végtelenül elveszettnek éreztem magam, hirtelen újra kislány voltam, aki a sötét erdőben bolyongva keresi a kiutat, de körben járva újra és újra a kiindulópontra érkezik vissza.

- Tita, nem mész haza? Már elmúlt hat óra – riasztott fel merengésemből Szilvia, aki láthatólag velem együtt túlórázott.

- Mindjárt… - feleltem színtelen hangon várva, hogy becsukja az ajtót, de nem mozdult. – Te menj csak nyugodtan – eresztettem meg egy bágyadt mosolyt, mire végre magamra hagyott.

Az ablakhoz sétálva hosszasan bámultam az alant elterülő város forgatagát, végül egy nagyot sóhajtva vállamra kanyarítottam a kabátomat, s irodám ajtaját bezárva a lifthez igyekeztem.

- Végre megjöttél! – üdvözölt Mercédesz amint beléptem otthonunk bejáratán. – Apáddal hétvégén elutazunk, és nem tudom eldönteni, melyik fürdőruhámat vigyem magammal – nyafogta természetellenesen hosszú, beültetett pilláit felém rebegtetve.

- Mercédesz, ne most! – sóhajtottam fel, majd sértett arckifejezését figyelmen kívül hagyva fásultan indultam tovább a szobám felé.

Az ajtót magamra zárva rezignáltan bújtam ki a ruháimból, hogy néhány perccel később a falba épített mp3 lejátszót bekapcsolva behunyt szemmel merüljek el a fürdőkád kellemesen meleg vizében.


~¤~


Mivel nem akartam az üressé vált lakásban egyedül maradni a gondolataimmal, a hétvégét Emmánál töltöttem, akinél a vidám hangulatú, közös családi reggelik felidézték az időszakot, amikor még az én otthonom is derűs napfénytől sugárzott, és nekem épp erre volt szükségem. A kellemesen telt szombati nap estéjén épp a fürdőszobából léptem ki, amikor az ágyra helyezett laptopból, melynek kijelzőjét Emma hanyagul elhasalva bámulta, megütötte a fülemet Taylor neve.

- Mit nézel? – léptem oda hozzá, mire hirtelen mozdulattal lecsapta a notebook tetejét.

- Semmi érdekes – felelte könnyedén, de kerülte közben a tekintetem.

- Megnézhetem? – ragaszkodtam szívósan, s Emma lemondó sóhajjal felnyitotta a fedelet, majd felém fordítva elindította az interjút.


Meg nem erősített információink szerint Taylor Lautner, az amerikai tini lányok bálványa a héten mindeddig ismeretlen okból Budapestre látogatott. Riporterünk ezzel kapcsolatban faggatta a világsikerű Twilight széria ifjú filmcsillagát.

- Azt beszélik, egy lány miatt tűntél el a radarról másfél napra. Csak nem egy mindent elsöprő szerelem van kibontakozóban? Titanilla lenne az a szerencsés lány, akit hamarosan milliók fognak irigyelni szerte a világban újdonsült partnere miatt? – csapott bele egyenesen a közepébe a karvalyarcú szőke nő.

- Kicsoda? – kérdezte Taylor lazának szánt értetlenkedéssel a hangjában, de teste árulkodóan megfeszült.

- Tita Jankovich, az a magyar lány, akivel a lesifotósok képei alapján már vancouveri látogatása alatt összemelegedtetek. Mi másért utaztál volna ilyen váratlanul Magyarországra? – szorította sarokba a riporter önelégült tekintettel.

- Ez őrültség! – villantotta fel Tay sziporkázó vigyorát. – Komolyan azt hiszi, hogy egy ilyen jelentéktelen lány miatt otthagyom a forgatást? Már a feltételezés is nevetséges – dőlt hátra a székben szája sarkában lenéző mosollyal.


A kijelzőről szemei egyenesen rám meredtek, s mintha gúnyt láttam volna megvillanni bennük.

- Ennyi elég is volt – csaptam össze a laptopot egy hirtelen mozdulattal.

- Taylor valójában nem a futárcég miatt hívott fel, igaz? Mi történt, Tita? – faggatott Emma leplezetlen sajnálkozással.

- Semmi említésre méltó – feleltem sápadtan, mereven a földre szegezett tekintettel.

Miközben kisétáltam az erkélyre, hogy a budai hegyek sötétbe vesző sziluettjét kémlelve révedjek el a közelmúlt keserédessé vált eseményeiben, mindvégig a hátamban éreztem Emma átható pillantását.

- Elég ebből! – térített vissza határozott hangja a hosszúra nyúlt percek után. – Öltözz fel, bulizni megyünk!

- Nincs most kedvem hozzá – ráztam meg a fejem, de hajthatatlan volt.

- Nem kérdeztem, hogy van-e, csak kezdj el készülődni. Jól ismerlek, ha már ott leszünk meg fog jönni a hangulatod is – utasított ellentmondást nem tűrő hangsúllyal, mire tőlem szokatlan módon engedelmesen a szobába sétáltam.

Mialatt mindketten öltözni kezdtünk a kezembe nyomott egy pohárral a kedvenc pezsgőmből, amit szinte egy szuszra felhajtottam, így sokkal oldottabban indultam meg a ház elé a harsány dudaszóra. Az ajtón kilépve meglepetten vettem észre, hogy Levi tárja szélesre előttünk fekete sport Mercedese ajtaját, ahonnan hangosan hömpölygött az éjszakába a mélynyomó basszusa, de jelen lelkiállapotomban nem tudtam ezért haragudni Emmára. A sznob klubba lépve azonnal a bárpulthoz vettem az irányt, ahol egy dupla tequilát küldtem a pezsgő után, minek köszönhetően hamarosan szélesen vigyorogtam a régi történeteket felidéző Leventére.

- Gyere, táncoljunk – húztam magammal mikor már képtelen voltam féken tartani száguldozó véremet, s ő habozás nélkül követett.

Azonban ahogy ülepedni kezdett az alkohol hatása, úgy tért vissza ismét rosszkedvem, így újabb és újabb pohárral döntöttem le a torkomon azt remélve, hogy végleg elűzhetem. Mikor már teljesen szétcsúszva támaszkodtam a bárpultra, Levi megelégelte a dolgot, s kezemből kivéve az éppen elém helyezett poharat megszólalt:

- Ennyi bőven elég volt! Gyere, hazaviszlek – karolta át a derekamat a kijárat felé terelgetve.

Emma időközben lelépett a múlt heti bulin megismert Andrissal, ezért kettesben tartottunk hazafelé. Mikor pirosat kapva ahhoz az elágazáshoz értünk, ahol egyenesen tovább haladva saját, de jobbra lekanyarodva Levente otthonához vezetett az út, a vezetőoldalra átnyúlva benyomtam a jobbra indexet.

- Biztos, hogy ezt akarod? – nézett rám csodálkozva a fiú.

- Fogalmam sincs, mit akarok, csak azt tudom, hogy ma este nem fogok egyedül maradni – feleltem enyhén akadozó nyelvvel.

További kérdések nélkül fordult el, s kísért fel a szobájába, ahol azonnal a fürdőbe zárkóztam, hogy a hideg zuhany alá állva kicsit kijózanodjak. Arra számítottam, mire a kölcsönkapott pólóban kilépek onnan, elnyomja majd az álom, de karjait a feje alatt összefonva a mennyezetre tapadt szemekkel, éberen hevert a matracon. Egy pillanatra összekapcsolódott a tekintetünk, azután az enyémet elkapva indultam az ágyhoz, hogy visszafojtott lélegzettel bújjak a könnyű paplan alá.

- Levi, nekem ez most nem fog menni – fújtam ki a levegőt megérezve testemre fonódó karját.

- Micsoda, Tita? Csak átöleltelek – sóhajtott fel visszavonulva.

Hátat fordítva neki meredtem az ablakon bevilágító sápadt telihold tányérjára, amiről a farkasokkal összekapcsolva ismét Taylor jutott eszembe. Dühösen fordultam meg, hogy az ágyon odébb araszolva a mellettem fekvő fiú karjai közé fészkeljem magam, aki újabb halk, ám ezúttal megkönnyebbült sóhajjal szorított magához.

- Hogy aludtál? – hajolt le hozzám Levi, hogy a fejem búbjára nyomott könnyű puszival üdvözöljön, mikor végre magamhoz tértem.

- Jól – nyújtózkodtam elégedett sóhajjal. – Hány óra van? – húztam össze a szemöldököm a teniszcuccban parádézó fiúra bámulva.

- Délután kettő – nevette el magát döbbent arckifejezésem láttán.

- Nem akarok teniszezni – jelentettem ki homlokráncolva, mire megrázta a fejét.

- Nem is kell, már végeztem. Ebben a percben értem haza.

- Jézusom, mikor keltél? – ültem fel az ágyban, majd a hirtelen belém hasító fejfájástól elgyötörten hanyatlottam vissza.

- Túl korán – felelte a fürdőszoba felé indulva. – Az éjjeliszekrényen van az Advil egy pohár ásványvíz társaságában – kacsintott rám mielőtt becsukta maga mögött az ajtót.

- Honnan tudtad? – kiáltottam utána a pohárért nyúlva.

- Másfél év alatt kiismertelek már annyira, hogy tudjam, mire van szükséged egy féktelen éjszaka után – szűrődött át a vízcsobogástól elnyomott hangja az ajtó túloldaláról. Mire végzett, a házhoz rendelt ebéd is megérkezett, amit zavart csendben fogyasztottunk el.

- Mik a terveid a jövőre nézve? – tette le villáját a szemembe nézve.

- Nem tudom, Levi – feleltem határozatlanul. – Időre van szükségem.

- Rendben van, de addig is szórakozhatunk együtt, nem gondolod? Lásd be, hogy még mindig élvezzük egymás társaságát – győzködött tovább, mire felsóhajtottam. – Nem fogok erőltetni semmit, amíg nem akarod – nyúlt át az asztalon, hogy könnyedén végigsimítson a kezemen.

- Legyen, de nem tudok ígérni semmit – egyeztem bele a székemet hátratolva.

- Nem is kell – állt fel ő is, hogy mialatt a függönyt félrehúzva kibámulok az ablakon, hátulról átkarolva a fejem búbjára helyezze állát. – Szeretem az illatod – simított végig a karomon, s érintése kellemesen borzongatta végig bőrömet.


~¤~


Mániákusan vetettem bele magam a munkába, hogy lefoglaljam a gondolataimat, melyet Emma rosszalló fejcsóválással követett. Többször fordult elő, hogy Levente rángatott el az íróasztalomtól, amikor rajtam és az őrön kívül már senki sem tartózkodott az irodaházban. A hétvégéket általában együtt töltöttük, de nem aludtam többet nála tartva attól, hogy legközelebb nem tudnék ellenállni a csábításnak. Meglepő türelemmel viselte szeszélyeimet, amit Emma megrovó pillantások kíséretében dörgölt az orrom alá, valahányszor kettesben maradtunk. Egy csípős októberi este, mikor ismét túl sokáig maradtam bent a munkahelyemen nem bírtam tovább, s a telefonért nyúlva beütöttem Taylor számát. Fogalmam sem volt mit fogok neki mondani, ahogy arról sem, egyáltalán mit akarok még tőle ennyi idő után, de hallani akartam a hangját. Hosszasan kicsengett, és épp fel akartam adni, amikor a hívásfogadást jelző halk recsegést követően egy női hang szólt bele.

- Szia, Taylor épp a mosdóban van, üzensz neki valamit?

- Nem, semmit, nem fontos – nyögtem ki fél perces döbbent csend után, mialatt a torkomban dobogó szívemtől fuldokoltam.

Reszketeg kezekkel bontottam a vonalat, s tettem le a telefont, miközben átkoztam magam, amiért olyan bolond voltam, hogy azt képzeltem még mindig egyedül van. Önsanyargató kínzásként beírtam a keresőbe Taylor nevét, amit mindezidáig szándékosan nem tettem meg, s rögtön rábukkantam néhány cikkre, ami Taylor Swifthez* fűződő kapcsolatát találgatta, akivel a Valentine’s day forgatásán ismerkedett meg. A hórihorgas szőke lánnyal közös fotókat nézegetve, melyeken éppen egy étteremből sétáltak ki egy pillanatra elöntött a féltékenység, végül ostoba viselkedésemért megróva magam kikapcsoltam a gépet, azután az iroda ajtaját dühösen becsapva hazafelé indultam. Nagyjából félúton járhattam, amikor hirtelen ötlettől vezérelve lenyomtam a Lev számát hívó gombot.

- Szia, bébi, mi újság? – hallottam a kihangosított telefonból kellemes hangját.

- Otthon vagy? – vágtam bele egy röpke visszakozó csend után.

- Igen, miért? – kérdezte várakozó hangsúllyal.

- Átmennék, és éjszakára is ott maradnék – vettem egy mély levegőt mielőtt fejest ugrottam.

- Persze, gyere csak, várlak – felelte, s szinte láttam magam előtt, ahogy megkönnyebbülten elmosolyodik.

- Továbbra sem ígérhetek semmit, de ha neked így megfelel, vágjunk bele – hadartam amikor ajtót nyitott, mire beleegyezően bólintott.

- Gyere, ússzunk egyet – ragadta meg a kezemet látva leplezni próbált görcsös feszültségemet, hogy a ház hátsó részében található fedett medencéhez vezessen.

- Nincs nálam fürdőruha – nyögtem fel, majd mikor rájöttem mennyire nevetséges kifogás másfél éves kapcsolatunk után, felnevettem.

A felhangzó kellemes soul zenére kibújtam a ruhámból, s becsusszantam a vízbe az ott várakozó fiú mellé, aki minden egyes mozdulatomat vágyakozó pillantással követett. Tétova zavartsággal közelítettem felé, amit Levente az orra alatt somolyogva észrevételezett, végül átsegítve a kezdeti nehézségeken egy hirtelen mozdulattal magához vont. Mikor ajkamon megéreztem az övét bizonytalanságom egyszeriben tovaszállt, s átadva magam a testemet bebarangoló ismerős érintéseknek fűztem karomat a nyaka köré.

Reggel gőzölgő cappuccino illatára ébredtem, s szememet felnyitva meglepetten vettem észre az éjjeliszekrényre helyezett tálcára készített reggelit.

El kellett ugranom, de ne mozdulj innen, nem tart sokáig! – olvastam el a csésze alól kikandikáló papírlapra firkantott szavakat. Elégedetten nyújtózkodva vetettem rá magam az ételre, amit az éjszakai hancúr után gyomrom hangos korgással követelt. Végezve a friss péksüteménnyel a tévé távirányítója után nyúltam, hogy az ágyban lustálkodva várjam meg Leventét, aki ígéretéhez híven hamarosan megérkezett.

- Merre jártál? – kérdeztem mosolyogva mikor belépett a szobába.

- Azt sajnos nem árulhatom el – titokzatoskodott fölém térdelve.

- Mit csinálsz? – meresztettem rá ártatlannak ható szemeimet, amikor áthúzta a fején a feszes pólót, de hangom közben kacéran csengett.

- Folytatom, amit éjjel elkezdtem – kapta ki a kezemből a távirányítót, hogy hátranyújtva kikapcsolja a tévét, és én várakozásteljes sóhajjal követtem mozdulatait.


~¤~


- Örülök, hogy újra együtt vagytok Levvel – mondta Emma miközben elmélyülten faragta az esti Halloween bulira szánt sütőtököt. Apám ismét elvitte Mercédeszt egy pihentető wellness hétvégére, így a lánnyal kettesben voltunk a házban.

- Nem tudom, hogy helyes-e így – feleltem határozatlanul, mire letette a kezében tartott vékony pengéjű kést, hogy immár minden figyelmét nekem szentelje. – Úgy értem az az érzésem, hogy ő többet vár ettől a kapcsolattól, mint amit én nyújtani tudok – tettem hozzá kérdőn felvont szemöldökét látva.

- Szerintem Lev elég felnőtt ahhoz, hogy tudja, mibe mászik bele, ráadásul túl jól ismer már – vonta meg a vállát, majd rövid csend után folytatta – Nem ismerek rád Tita, nem szoktál ilyenekből problémát csinálni.

A burkolt célzást figyelmen kívül hagyva mélyedtem bele az előttem díszelgő tök tanulmányozásába lezárva ezzel a kellemetlenné váló témát, amikor megszólalt a csengő. Meglepetten bámultam a feltáruló ajtó előtt várakozó két rendőrre, akik komor arccal szegezték nekem a kérdést.

- Jankovich Titanillát keressük, itthon tartózkodik?

- Én vagyok az, miért? – kérdeztem egyre tágabbá váló pupillákkal.

- Fiatalkorú ellen elkövetett szexuális bűncselekmény vádjával letartóztatom – kapcsolta le övéről a bilincset a marconábbik zsaru, hogy egy pillanat múlva a csuklómra kattintsa azt.



* a névazonosság miatt későbbiekben esetlegesen Lory

18 megjegyzés:

  1. Ó te jó ég!!! Letartóztatják Taylor miatt??? :O Nem mondod komolyan! Csak nem feljelentette? :S Anyáááám. nah erre számítottam a legkevésbé. :S AZt ittem h az apjáék haltak meg :( bár az talán roszabb lenne :S Jaj te. Ez ez ez naaaaagyon jó rész lett. Remélem h levivel csak egy kis etyepetye kapcsolatban maradnak, és semmi más. Hát nagyon felcsigáztál, ugyan hogy fog folytatdni :D

    VálaszTörlés
  2. Mi van?? Ez most komoly?..Letartóztatják?
    Hát ez pazar(:()
    De gondolom nem kell nagyon parázni az ügyön....Ugye?..Ugye!?
    OK..Továbbra is nagyon jól alakítod az eseményeket a az én meglátásaim szerint..Kiváncsi vagyok mi lesz ebből a " letartóztatom kiskorú ellen elkövetett sexuális tevékenységért"-ből..várom a frisst..

    By: SamaraM

    VálaszTörlés
  3. Jesszusom!!

    Az az interjú durva volt, olyan igazi lelkedbe taposós szavak...de hát végülis Taylort is meglehet érteni...meglett bántva és hát ilyenkor az embereke tesznek nem éppen jó dolgokat....de ez a rendőrös dolog...most komolyan feljelentette őt??...nem hiszem én hogy ő volt...tuti valaki más...lehet az a nőnemű Taylor volt..vagy nem tudom...
    És hát Leviről..még mindig azt gondolom ,hogy egy kedves srác és semmi bajom vele, bár jó lenne ha találna valakit magának aki őt is viszont szereti.
    Biztos rossz volt látnia Swifttel, igazából én ki nem állhatom azt a csajt :D:D bocs ha ezzel megbántottam valakit,de nekem nem szimpi nah mind1 nem is "jártatom" annyit a szám...siess a következő fejezettel!
    pusszantlak
    Bee

    VálaszTörlés
  4. Szia Rolo!
    Gondoltam, hogy a frászt hozom rátok ezzel a befejezéssel, de esküszöm, annyira jót mulatok azon, hogy mindenki egyből Taylorra gondol...:D
    Örülök, hogy tetszett a fejezet, holott Tay igazából nem is szerepelt benne, ill. csak közvetve.:)
    Puszi, és vasárnap mindenre fény derül;)

    VálaszTörlés
  5. Szia claire!

    Nem találok szavakat, nagyon meglepett ez a fejezet. A fantáziád határtalan. Nagyon jól sikerült természetesen ez a rész is. Levi nekem is szinpatikus, most aranyosak voltak együtt. Az interjú gondolom a megbántottság miatt történt, persze, hogy tovább bántják egymást. De, hogy letartóztatják, ilyenre sose gondoltam volna. Remélem, hamar kiengedik, én nagyon sajnálom Titát. Várom a folytatást, már előre félek, mit találsz ki nekünk.

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  6. Szia SamaraM!
    Igen, teljesen komolyan gondoltam, de ne aggódj, nyilván nem fog a főszereplő évekig börtönben sínylődni.:) A következő részből ismét egy csavarral ki fog derülni miért is történt ez az egész, és kinek a keze van a dologban.:P
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia Bee!
    Igen, a sértettség gyakran mondat velünk olyan szavakat, amiket magunk sem gondolunk komolyan, de itt az is benne van a pakliban, hogy Taylor mindig is igyekezett a interjúk fonalát elterelni a magánéletéről, amivel kapcsolatos kérdésekre vagy egyáltalán nem, vagy csak titokzatos válaszokat ad. Engem nem bántottál meg Loryval kapcsolatban, bár nekem semmi bajom vele, számomra teljesen semleges a csaj. Nem akarok árulkodni ki áll a feljelentés háta mögött, de néhány nap múlva úgyis kiderül, addig pedig türelem.:) Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Judit!
    Sejtettem, hogy sokkolni foglak titeket ezzel a véggel, de előre megfontolt szándékkal tettem, mivel kicsit fel akartam fokozni a hangulatot.:)
    Remélem elnézitek nekem, és ígérem, hogy vasárnap egy hosszabb, kalandos fejezettel fogok érkezni, amivel remélem sikerül kicsit mindenkit kiszakítanom a borongóssá vált idő miatti szürke hangulatból, és egy egészen más világba kalauzolni az olvasóimat.:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  9. uh de durva lett!
    nagyon kíváncsi vok a kövire :)
    pussz

    VálaszTörlés
  10. Hát kész lettem a rész végére :D De olvasva a kommenteket, és a tiédet is, miszerint 'annyira jót mulatok azon, hogy mindenki egyből Taylorra gondol...:D', van 2 tippem, hogy ki volt az... De nem Tay-re gondolok :D
    Én sem szeretem Swift kisasszonyt, de hát ez van :D
    Végül Titát és Tay-t is meg lehet érteni, hogy miért viselkednek úgy, ahogy.
    Nagyon várom már a frisst ^^
    pusssszzziii :D

    VálaszTörlés
  11. Szia Claire!
    Már megint kissé késve tudom elolvasni,mivel most se vok otthon,de már muszáj volt:D
    Szal kezdem is,csak annyit tudok hozzáfűzni Tita viselkedéséhez,h jól tette:P
    Látta,h Taylor tovább lépett,így ő is,ez teljesen okés tőle,vhogy gondoltam h most vmi hasonló lesz:)
    A letartóztatás nagyon pazar:D Mondjuk okés h Taylor miatt,de ez kissé durva h a pasi képes volt feljelenteni,bár tudom h nálad mindig van meglepi,így a kövinél már előre várom:D
    Egyszerűen hihetetlen,h minden egyes rész annyira jó,eddig egyik se volt slampos vagy vmi,nagyon tetszik ez a töri és remélem a vége is nagyon jó lesz ;)
    További szép napot és már várom a kövit:)
    Puszi.
    Anikó

    Ui: az előzőnél meg szerintem azért fogtam fel jól a dolgokat,mert én is vmi hasonlót csinálnék ilyen szituban:D

    VálaszTörlés
  12. Sziia!

    Huhh vegre megint tudtam olvasni!! :D 1 hetig otthon voltam es nem volt idom a netre de vegre itt vagyok es olvashatok!! :D:D Mar elvonasi tuneteim voltak. :P

    Szoval jo feji foleg a vege! Nagyon kivancsi vagyok a folytatasra! Siess :P

    Cuppantas
    Szancsiii

    VálaszTörlés
  13. Na csajszi...Te aztán tudod hogy kell meglepni az embert ;)
    Huh...Hát remélem, hogy Tita kimászik ebből...Nem lenne jó a börtönnaplóját olvasni :P
    Siess a köviveel!
    Puszillak!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  14. Szia Manó!
    Vasárnap hozom a következő rész.:)

    VálaszTörlés
  15. Szia Christi91!
    Örülök, hogy sikerült téged is meglepni a befejezéssel, és borzasztó kíváncsi vagyok azokra a tippekre.:P Elárulod nekem? Frissig pedig már csak három nap.:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  16. Szia Anikó!
    Örömmel olvasom, hogy a kezdeti ellenérzésed után most itt itt tartunk, hogy minden egyes részt ilyen szívesen olvasol.:) Én is úgy gondolom, hogy kár lett volna feleslegesen szomorkodni olyan fiú után, aki simán tovább tudott lépni. Persze nem tudhatjuk mi van a háttérben, ennek ellenére sztem Titától pont nem várható el, hogy Tay miatt zárdába vonuljon, és hát Levente elég kitartóan próbálkozott.:P A feljelentéssel kapcsolatban kíváncsi leszek gondolt-e egyáltalán valaki arra a megoldásra, amit kitaláltam, de szerintem nem sokan.:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  17. Szia Szancsi!
    Örülök, hogy sikerült elolvasnod, és tetszett is a fejezet, mert nem venném a lelkemre, ha az elvonási tünetek komolyabb károkat okoznának benned.:))
    Puszi, és hamarosan frisselek;)

    VálaszTörlés
  18. Szia GoOofy!
    Ne aggódj, nem szándékozom én sem hosszasan börtönnaplót vezetni.:D Egyébként ezen akkorát nevettem, hogy két szinttel lejjebb is hallotta anyám a konyhában.:D
    Puszi

    VálaszTörlés